Reklamáció és termékvisszaküldés
- Elállás esetében a termék visszajuttatásáról neked kell gondoskodnod
- Elállási szándékodat a termék átvételétől számítva 14 naptári napig jelezheted
- Hozd be a terméket üzletünkbe vagy küldd vissza futárszolgálattal
Keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén:
E-mail: webshop@iddesign.hu
Mobil: +36 70-408-8484
Hívható: Hétfő - Péntek 9:00 - 16:30
Nem vagy elégedett a kiszállított termékkel? Mégsem nyerte el a tetszésed? Visszaküldenéd és elállnál a rendeléstől? Ebben az esetben kövesd az alábbi lépéseket:
Írj nekünk a szerviz@iddesign.hu címre. Kérjük, tudasd velünk az alábbi információkat:
- Rendelési/Számlázási név vagy rendelési szám, számla sorszáma és a problémás termék neve és cikkszáma
- Reklamáció oka (sérült, hibás termék stb.)
- Sérült áruk esetén kérjük, küldj egy fényképet a termék hibájáról és a csomagolásról is, amelyben az árut kaptad
Segítheti az ügyintézést, ha teljes (távoli) képet küldesz a termékről és a sérült részeket külön is lefényképezed. Hiányzó alkatrész esetén írd meg, melyik alkatrészed hiányzik. Ha a csomagod sérült, akkor átvételkor jelezd azt a szállítónak is, fényképezd le a dobozt és a lehető leghamarabb, de maximum 3 munkanapon belül vedd fel velünk is a kapcsolatot. Az átvételtől számított 3 munkanap után terméksérüléssel kapcsolatos jótállási bejelentést nem tudunk elfogadni. Kártérítési igényünket csak akkor tudjuk érvényesíteni a szállító cég felé, ha az átvételtől számított 72 órán belül mi is jelezzük felé azt.
Ezért kérjük, hogy az átvett csomagod tartalmát mindig ellenőrizd le 1-2 napon belül, mert esetleges sérülésről szóló bejelentést eddig tudunk elfogadni.
Az elállási nyilatkozat mintát a rendelésed leadásakor az első e-mailünkben találod meg mellékletként. Nyomtasd ki, majd kitöltve tedd bele a visszaküldeni kívánt termék csomagjába.
Ha a visszaküldés okát nem szeretnéd megindokolni, akkor is kérjük, hogy töltsd ki az űrlapot, és segíts nekünk a visszatérítési folyamat gördülékeny lebonyolításában.
A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:
- a reklamáció tárgyát képező terméket
- a kitöltött reklamációs űrlapot
- töltőanyagot, amely megakadályozza a további károk keletkezését (buborékfólia, újságpapír, polisztirol stb.)
A terméket óvatosan csomagold be az eredeti dobozába. Fontos, hogy további károktól megvédd így kérjük használj töltőanyagot. Nyugodtan használhatsz újságpapírt is. Sérülékenyebb termékek esetén buborékfóliát vagy polisztirolt ajánlunk. A csomagba tedd bele a kitöltött reklamációs űrlapot! Gondosan zárd le a csomagot erős ragasztószalag segítségével.
A reklamáció tárgyát képező vagy visszatéríteni kívánt terméket az alábbi címre küldheted vissza számunkra:
DanConcept Kft. (IDdesign MaxCity)
2045 Törökbálint, Tópark utca 1. A. ép. 2/232
Ha személyesen hoznád vissza a terméket akkor bemutatótermünkben adhatod le:
DanConcept Kft. (IDdesign MaxCity)
2045 Törökbálint, Tópark utca 1. A. ép. 2/232
Számunkra a Te elégedettséged a legfontosabb! Az e-mailben jelzett problémát azonnal megvizsgáljuk, 30 napon belül írásban válaszolunk.
Ha a termék raktáron van, pár nap múlva már újat tudunk belőle szállítani. Ha viszont beszállítónktól kell megrendelnünk, akkor a folyamat több időt vesz igénybe. Az időtartamról előzetes tájékoztatást adunk.
A termék visszaérkezésekor azonnal értesítünk. A reklamáció megoldásával vagy a termék visszavételével kapcsolatban információs e-mailt küldünk vagy felvesszük veled a kapcsolatot telefonon. Elállás esetében a pénz visszautalásáról külön egyeztetünk veled.
A pénz visszatérítésének feldolgozása változó időtartammal mehet végbe. Bármilyen probléma vagy ki nem fizetés esetén, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, e-mailben a szerviz@iddesign.hu címen.
Tudjuk, hogy egy nagyobb bútor visszaküldése nem egyszerű, ezért ezek visszaküldése esetén kérjük mindig egyeztess először az ügyfélszolgálatunkkal a szerviz@iddesign.hu e-mail címen, hogy megtaláljuk számodra a legmegfelelőbb megoldást.
14 napod van eldönteni
A terméket a kézbesítéstől számított 14 napon belül kell jelezned elállási szándékod, ha az eredeti csomagolásban küldöd vissza sérülésmentesen, a termék teljes árát visszatérítjük.
A jótállási időt 2021. január 1-től a termék értéke alapján az alábbiak szerint lehet meghatározni.
További információkat a jótállásról az ÁSZF-ben olvashatsz el.